Posted in Uncategorized

Syawal 2015

Tahun ni beraya kat Perak. Full house. Semua ada except Adan & Eain. Kecoh dengan budak-budak. Tu yang buatkan meriah. Dari hari Rabu sampai hari ni, makan tak henti-henti. Takutnya nak tengok scale balik nanti.

Lemang, rendang daging, rendang ayam, nasi beriani, ayam masak merah, dalca, nasi impit, kuah kacang, laksa, dodol, biskut raya, popia kecik dan macam-macam lagi. Rezeki….

Masak punya banyak. Lepastu habis. Entah siapa la yang paling banyak makan. Tapi memang ada je yang duduk kat meja makan tu. haha. Mak yang paling happy sekali. Seminggu sebelum raya, dah buat preparation dah. Ni nanti kitorang semua balik, dia sure rasa sunyi.

wpid-wp-1437131365560.jpeg

wpid-wp-1437131380622.jpeg

wpid-wp-1437131348514.jpeg

Pergi beraya rumah Anep masa 1st day. Jumpa baby Hasif. Comel je dia🙂

wpid-wp-1437131328309.jpeg

wpid-wp-1437131316060.jpeg

Salam Aidilfitri

Maaf Zahir Batin

xoxo

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s