Posted in Uncategorized

1st Anniv

Benda ini yang susah. Benda ini yang diuji Allah. Aku tahu ada hikmah semua nya. Aku kene redha. Tahan je la telinga. Orang kalau cakap selalu lepas, tak fikir pun perasaan orang lain. Ye la. Aku rasa ada baiknya bila orang tu pendiam. Tu memang lebih baik. Tak payah cakap kalau butir kata hanya menyakitkan hati jer. Aku ingat aku dah boleh terima dah. Cuma bila orang sebut-sebut, cakap kuat-kuat memang aku tak boleh nak terima. Mana santun nya? Kenapa nak cakap tak nak kalah? Yer, aku memang ada masalah nak tegur orang. Cakap belakang bolehla. Haha. Pengecut ker? Cuma, aku malas nak berantakan sebab bila tegur, nanti akan jadi lagi parah. Aku telan je la. Pahit pun pahit la.

Apa pun, aku bersyukur. Allah menguji hambanya.. Yer.. Aku sedar aku sedang diuji. Kuatkanlah hati aku supaya aku tak meletup. Arghhhh.. Geghammmm je kan. Menyampah siot. Shessshhhhhhhhhhhh.

2 Jun 2013, tarikh reception last year. Tadi tengok gambar balik. Ewahhhh. I am so cool with the wedding. Apa pun tak buat. Semua orang yang sediakan. Manja sangat. I am so blessed. Ini satu pinjaman yang sangat indah. Alhamdulillah. Doa banyak-banyak jodoh ini berpanjangan hingga ke syurga. Amin..

Leave a Reply

