Posted in Bunch of friends, Health conscious

Permulaan

Konon azam tahun 2014 nak selalu exercise. Hari ni baru mula. Setelah hati kedua belas untuk tahun ini. Apadaaa. Lambat start. Haha.

Liat nak pergi gym walhal atas rumah je pun. Duhhh.

Tadi lari atas threadmill. Pancit giler. Tercungap-cungap. Apa la yang aku dah buat pada diri sendiri niiiiiii…

Harap-harap semangat ni berterusan.

Anyway, pagi tadi visit oja kat pusrawi. Melepet je dia. Kesian. Dia tak boleh nak cakap. Mula lesu.

Selalu bila jumpa dia, dia akan jerit kat aku. Aku suka je nak sakat dia sampai dia ngamuk. Hari ni, tak dengar suara dia langsung. Pelik dow. Cepat-cepat sembuh harapnya.

Tiga jam borak la dengan mak dia. Best!! Banyak pengalaman mak dia share.

Semalam mak dia cakap, darah sampai keluar ikut hidung. Cuak ah😦

Cepat keluar hospital. Cepat baik. Nanti boleh jerit pada aku lagi..

One thought on “Permulaan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s