Posted in Uncategorized

harap

Pernah tak korang stuck dengan something tapi tak boleh nak buat apa-apa? Mengharap keadaan berubah tapi hakikatnya sama saja. Dah lama kau tunggu tapi..ahhhh masih sama.

Pernah tak korang rasa menyampah dengan seseorang tapi tak boleh nak cakap apa-apa? Sebab korang kene bersabar, taknak bagi si dia kecil hati atau terasa. Jadi pendam je dalam hati. Mengharap si dia akan berubah tapi hakikatnya perangai dia..ahhhh masih sama.

Dua perkara ni pun dah buat rasa penat. Aku cuma risau, kalau meletup, keadaan akan jadi lebih parah. Sabar je la kan. Doa semoga semuanya akan baik-baik saja.

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s