Posted in Uncategorized

Total wellness

Hari ni ada acara riadah kat kelab kilat
Setiap hari rabu atau khamis
Boleh pilih
Bos cakap kalau free, pegi la dua-dua hari
Kalau tak berapa free, pergi sekali pun takpe

Bagus la ada aktiviti macam ni
Tak la terperuk je dalam ofis depan laptop
Duduk berjam-jam sampai waktu balik

Pagi tadi dah semangat packing bagai
Raket badminton pun dah bawak jugak
Sebab kebelakangan ni selalu hujan petang kan
Kalau hujan, main indoor ajer la

Tapi sekarang orang lain tengah berlemuih
Aku kat ofis lagi
Baju long sleeve boleh pulak tak bawak!!
Dang!!
Mesti masa packing tu aku masih mamai

Rugi jer😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s