Posted in Uncategorized

PRU13

Too much politics story on my facebook wall. Memang dah tahu dah siapa pilih siapa. Haha. Lagi beberapa hari nak mengundi. Semua siap sedia nak balik ke kampung halaman masing-masing.

Macam-macam fahaman dah keluar. Orang ni kutuk orang tu. Orang tu kutuk orang ni. Sebar-sebar perkara yang tak tahu benar atau tidak. Nak terima atau tak, terpulang. Gggrrrrr. Nak dengar lagu kat youtube pun kene layan iklan bagai. Adoiii.

Semua orang ada agenda masing-masing. Buat pilihan yang tepat!

5 Mei 2013

Selamat Mengundi masyarakat Malaysia

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s