Posted in Happy Family, Places everywhere, Take A Break

Legoland.

Mau recap pasal cuti Thaipusam la.  Aku pergi Johor.. dengan kakak. Jumpa family angah and adik kat sana. Last minute punya plan. Singgah Kempas dulu, ada kenduri kat rumah kawan mak.  Sedapnya homemade laksa Johor, murtabak dan bihun Singapore. Tu belum lagi pudding. Walhal sebelum tu dah makan nasi ayam kat Simpang Renggam. haha. Masa tu, DIET? Apa tu? kahkahkah.

Pertama kali drive sendiri. Tak sure jalan. LOL. Beberapa kali pergi pun sebab kerja. Duduk pun betul-betul kat town. Thanks Mr GPS, u were well behaved masa pergi Johor! Tanpamu, pasti sudah sesat barat!

We went to LEGOLAND. Yeahhhh.. Layankan budak-budak tu. Tiket RM140 tapi dapat discount 35%. Almost RM100 la. I don’t know how the kids dapat coupon. Tapi dah jimat jugak kan.

Cuaca?? Memang panas sangat😦 Tak boleh buat apa sebab tempat baru. Petang pulak hujan lebat. Masa tu kitorang dah nak balik dah pun. Sep baik..

They really enjoy. Naik rollercoaster lah yang paling diorang suka. Ishhhh.. Tak takut langsung. Ada ride yang diorang naik sampai 5 kali. LOL. Kitorang cam dah tak larat, lepak kat kerusi jer. Balik tu, sampai rumah mandi, terus diorang tidur. Tahu pun penat kan.

DSC_1762

DSC_1798

DSC_1789

DSC_1812

DSC_1805

DSC_1779

 

me

DSC_1814

DSC_1820

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s