Posted in Monologue

Bucket List

Masa malam ni bergerak perlahan sekali. Sepatutnya ada plan tapi cancel.  Dalam kepala dah set nak buat benda lain. Bila dah tak jadi, menggagau la kan.

Sepatutnya, masa lapang macam ni.. Alang2 depan lappy, aku kene cari hotel & tour untuk holiday bulan depan. Tapi, belum ada mood lagi.  Sabtu lepas aku dah tanya mak. Oohhh.. Siap babitkan mak lagi pasal holiday. Ye lah..sebab dia join sama. haha. Kot la dia ada apa2 nak request, dia boleh je request dan aku cuba memenuhinya.  Cewahh.  Aku pun tunjuk website hotel. Sekejap macam ni. Sekejap macam tu. Last sekali dia suruh aku decide sebab dia sendiri dah confius. LOL. Weekend ni aku book semuanya. Rasanya sempat lagi.

2012 semua ada resolution masing-masing. Me? Aku campak semua dalam satu bucket list. Haha. Dalam bucket, macam-macam ada. Woohooo

 

Tido time..

Goodnight -_-

 

Leave a Reply

