Posted in Happy Family

Sweet sangat ni

The sweetest thing happened in front of me

Mak belikan Abah Ramadhan present

No wonder suruh abah tunggu dalam kereta

Sementara dia suruh aku teman dia

Kereta punya banyak.. Park pun jauh..Panas pulak

Tapi mak berkeras nak pergi jugak..

Aku layankan ajer

Banyak benda kiri kanan..dia tak belek langsung

Menonong ajer ke kedai yang dia dah aim

Sebab dalam fikiran dia.. Hanya mahu beli yang ‘itu’

Criteria dia dah set.. Tak boleh rendah dari spesifikasi

Lebih bagus boleh yer..

(Kalau nak bagi orang, kene yang elok okey..)

Dah puas dia cari kat Manjung.. ada.. tapi dia tak puas hati

Nasib baik jumpa kat Shah alam..

Dah berpuluh-puluh tahun kahwin, sweet sampai sekarang🙂

Abah tanya berapa ringgit, tak mahu bagi tahu pulak.. Hehe..

Okay nak tido..

Btw, lusa puasa..

Salam Ramadhan semua

Semoga kita menggunakan peluang yang ada sebaiknya untuk melakukan perkara yang baik dan mendapat keberkatan daripadaNya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s