Posted in Life Story

Pakcik oh!

Pakcik teksi, kalau taknak amik customer sebab jalan jam baik tak payah bawak teksi.
Masa pakcik teksi kan banyak dihabiskan kat jalan tapi kenapa asyik merungut bila jalan jam?
Memang hari-hari jalan jam lah pakcik…
Tak kira la cuti sekolah ke tak..
Tak kira la hujan ke panas terik
Tak kira la ada accident ke tak..
Memang macam gitu..
Saya bukannya taknak bayar..

Lepastu, dengan bongkak dan sombong, aku jalan kaki
30 minit jalaaaaaan
Percuma je exercise hari ni.
Berlemuih bila sampai rumah
Alhamdulillah.. nasib baik selamat

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s