Posted in Bunch of friends

Santai

Been a week. Kesan matahari masih melekat kat muka..Tapi dah berkurangan compare minggu lepas. Banyak dah kurang..huweee

Fast and Furious 5 memang terbaik. Asma dan Eda sampai tengok 2 kali sebab nak temankan aku. Thanks korang! Breakfast beramai-ramai kat Santai Taman Tun. Kuih muih sedap. Aku makan nasi lemak.. Haaa.. Dah lama kepingin.

Prong prang prong prang. Plan itu ini. Macam biasa, aku layankan ajer. Master mind dah cukup terror.

Sekarang dah banyak kes. Bila drive memang tak bukak tingkap. Handbag letak kat area handbrake. Dah banyak kali aku dengar diorang pecahkan cermin kereta then capai handbag. Desperate nak duit punya pasal. Tapi.. sekarang ni bukan setakat pecahkan cermin, diorang simbah-simbah asid. Permainan apa tu? Aku tak tahu apa motif dia.. Cuak gak ah. Pehal psycho sangat kan.

Leave a Reply

