Posted in Life Story

Lay your hands

Sabtu lepas pergi jumpe doktor gigi. Ye, untuk kesekian kalinya. Kali ni, doktor nak pasang 5 skru kat gusi. Gulp!. Dengar pun ngeri yo!. Takut okay.

Pada hari kejadian, aku rasa lain macam. Rasa takut sikit. Nak taknak, aku nganga je la mulut. Terserah doktor nak buat apa pun. Aku redha.

2 doktor dan 2 assistant yang treat aku. Bukan setakat 5 skru dia pasang, tapi siap ada minor surgery. Doktor buang akar dan jahit balik gusi.

Yang aku sedar, air mata aku mengalir gak ah. Sakit ahh bila skru yang dah ditanam tu kene dalam mulut.

Itu baru sakit sikit. Masa tu aku terbayang mak aku beranakkan aku. Dah la aku lahir2 je memang dah besar kan. Aku yang baru sikit pun dah macam ngilu. Aku takpela jahit kat gusi kan.. Okay okay.. Dah tak mo ingat.. Takut weh..

Haa…Baru la sedar diri..Huhu.. Beranik lagi macam-macam kan :S 

~Song of the day : Lay your hands by Simon Webbe🙂

Leave a Reply

