Posted in Knowledge

Cara lipat baju kemas dan pantas

Kepada siapa-siapa yang tak suka lipat baju, ada penyelesaiannya
Budak umur 5 tahun pun boleh lipat baju elok-elok dengan cara ni
Baju korang takde la bertimbun sampai syiling dah kan?😛

Yeah.. Aku dah buat kat rumah hari tu
Mak cakap.. Dia tengok kat rumah angah ada benda ni
So.. layankan ajer

Baju akan sama saiz jer
Lawa la bila susun dalam almari

Sapa-sapa nak aku buat dan poskan, boleh apesalahnya

One thought on “Cara lipat baju kemas dan pantas

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s