Posted in Monologue

Sorry, I’ve blundered.

Aku rasa bersalah sampai mimpi dua kali

Pada hari kejadian, aku macam sakai-sikit-tak-tahu-aku-pikir-apa

Aku tolong park kan Eva; sebuah kereta

Hmmmmm, aku terlebih amik side.

Side mirror stucked kat dinding.

(Okay. Gabra giler.)

Aku turunkan cermin dan cakap, “WEHHHHHHH, Side mirroooorrrrrrrrr…..”

Tuan punya Eva blur-blur.

Kalau aku ke depan, maybe patah side mirror tu

Kalau aku reverse, maybe akan terukkan keadaan

Dang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eva, kesian kau ada scar dahhhh…Huhu

Tuan punya Eva, aku tak sengaja weh..SORRY SANGAT..

Kalau kereta biasa-biasa pun aku dah terkilan, inikan kau Eva, kereta mahal..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s