Posted in Monologue

Criminal Minds

Aku taip. Lepas tu aku delete. Aku taip. Aku delete lagi. Macam ada dekat 10 kali jugak. Bile aku tulis, aku fikir..eh eh..tak boleh tulis macam ni sebab macam over sangat. Aku taip lagi. Lepas tu aku fikir, eh eh..tak boleh sebab telus sangat. Aku taip dan aku delete sebab aku rasa ayat tu tak ngam. Aku taip, tapi lepas tu aku rasa persepsi orang bile macam mesti semacam pada aku..’Apehal minah ni kan..’.

Hmm.. Nampak sangat aku fikir banyak sangat, mengarut-ngarut. Sampai aku tak taip apa pun dari tadi. Intipati ialah kosong. Apakah…

Aku rasa ni impak daripada aku bertemu dengan orang yang bermasalah terhadap diri dia sendiri. Sampai bagi kesan kat aku. Hmm.. Kenapa dia macam tu, aku tak sure.. Ni mula lah aku terfikir cerita yang aku tengok kan…  lah.. American Psycho lahhh.. OMG OMG.. Takut okay.

Bile aku tengok Criminal Minds, aku selalu cakap.. ‘Apa ke gila nya orang-orang ni..’  ‘Diorang ni tak takut ker’.. ‘Apesal diorang macam ni’.. ‘Wujud ke orang macam ni in real life??’

Orang yang buat skrip Criminal Minds, memang terbaik lah. Sebab kau boleh fikir nak buat cerita macam tu. Dan.. Orang yg sakit otak memang ada dekat dengan aku sekarang.

OK Bye

Semoga aku dilindungiNYA

Leave a Reply

