Posted in Working is my hobby

Moshi Moshi Japan

Sekarang kan, hari-hari balik lambat. Bangun awaaaaaal pulak. Siap  breakfast segala. Sekarang, dah sebulan kat tempat baru. Macam-macam benda belajar. Seronok.

Bile datang ofis setiap hari, haa.. apa lagi..apa lagi nak kene belajar..Productive wa cakap lu. Teruja. Macam budak kecik dapat color pencil baru. Fine.. itu zaman aku yang dulu. Now, perumpamaan situasi aku seakan budak darjah6 dapat iphone4 :S

Cuak jugak weh. PM dah highlight suruh aku belajar sebanyak yang boleh cepat-cepat. Aku cuba sebaik yang boleh!

Balik rumah, tudung dah senget-senget, muka dah comot dah. Tepu habis. Pastu mengomel kat housemate.. Housemate pun cakap keje aku macam susah. Aku yang bertabah. Semoga boleh tahan heh.

Sekarang otak aku dah tepu tapi tak boleh balik lagi. Aku break kejap pasni sambung kerja lagi.

Siapa-siapa yang ada hati nak pegi Japan ticket murah giler..RM99 jer, boleh cek kat SINI sekarang jugak!!! Offer menarik habis. Tapi tak sakit badan lenguh pinggang ke duduk dalam AirAsia berjam-jam? Hmmm.. No idea..

Ciao

Nak sambung kerja.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s