Posted in Foodylicious

Coklat

Lunch masa Friday macam ‘kene’ jalan-jalan cari makan

Kali ini…kami (me, Mekay, Nunu and Indah) pegi Bangsar

Semata-mata nak makan Nasi Beriani Mahbub

Sedap okay!!!

Sebab tu sanggup redah jam

Nasi Buhara dia best..Tapi, amat suka kuah dal dia

Terbaek!!! (adakah kerana aku ni dal-lover…gagagaga)

We were having a good lunch together

Four of US

Awesome!!!!

This time, after lunch session, hanya tinggal aku, Nunu dan Indah

Mekay kene pegi jumpe dentist

Selamat…Selamat..

Tinggalkan Mekay kat ofis, lepastu terus keluar balik

Indah nak mango ice-cream plaaaakkk

Nunu…erm..tak tahu apa yang dia kepingin, tapi dia nak pegi Jaya Grocer

Aku semangat nak cari this one chocolate yang aku tak ingat nama dia

So..aku pun describe la kat PPG while diorang semangat pulak nak teka-teka

(Nampak sangat korang hantu coklat..semua coklat pun penah makan..—> can i point to Nunu????..)

.. ‘Ha…packaging color merah’…

It’s not a bar choc…Not sneakers, Not nips..Not Kit Kat…Not Kinder Bueno

Aku cakap..’Owh..that choc ada 2 macam kinder..but sah sah bukan kinder’

Nunu cakap kuat-kuat…TWIXXXXXX

Haaaaaa..Betul tu..Twixxx..Twixxxxxxxx

Nunu : Izaaaaaaaa….Plastic dia bukan color merah la…

Indah : Color gold..caramel gold..bla bla bla

Me : Fine….tulisan TWIX dia color merah 😛

(Banyak sangat chocolate ahhhhhhhh…Mana nak ingat..haha)

p/s : ada sesapa nak coklat? Meh sini meh.. share dengan aku 😉

One thought on “Coklat

Leave a comment