Posted in Life Story

Salam Ramadhan

Dalam keadaan hujan lebat, saya masih cekal memandu menuju ke Kota Damansara. PPG dah setia menanti kedatangan saya dengan tabah. Bile hujan, sah-sah lapar kan. Text mereka supaya makan dulu.. Bajet nak main basketball konon..Lepas tu, aktiviti bersukan terus bertukar menjadi aktiviti makan malam di bawah bumbung Kayu Nasi Kandar. Ceyyyy. Salahkan court basah so tak boleh nak main. Nanti sakit. Lepas tu cuak-cuak risau terkene H1N1 sebab demam selsema. Ye..ye.. Semua kene berhati-hati ni..

Lepas pekena teh ais dan bihun goreng. Dah kenyang, singgah pula ke kedai berhampiran. Lalu tepi starbucks..

“Benti..Benti..Nak kopi”.. 

Lepas tu apa lagi, stranded kat Starbucks pulakkkkk..

Borak, minum vanilla latte besar sampai habis.

Sampai rumah, dah lalok. (Overdose kopi). Bukak contact lense. Pegi setel apa patut kemudian tido.

Dan, pagi ini bile nak pakai…bukak container dia…mana lagi sebelah wehhhh??? Takde!

Cari2 dalam mata kot2 terselit ke..Takde..

Dang!!!

Dah hilang la tu. Membazir wehhhh.. Terus kene pakai yang baru.

 

p/s : Esok dah start puasa. Malam ni dah start terawih🙂

Salam Ramadhan untuk semua😀

3 thoughts on “Salam Ramadhan

  1. patutnyer..
    “Benti..Benti..Nak kopi!!!”.. lalu PPG-1 membrek kereta dgn drastiknyer sampai berasap tayar.

    haha sajer enterframe..

    sbnyer aku takleh tido skrg..tadi gi Jenas..amik ko..sampai skrg terkebil2 mater.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s