Posted in Foodylicious

Dondang lah sayang..Ayum ayum

Study macam dah takde esok..Study macam esok yang exam..

WOHA

Jadinya, break kejap. Seharian bergulingan dengan buku. Rest kejap..Rest!!! RESTTTTT!!!

Dah malam..Makannye belum..

Elia pegi call abang pizza please..

Semangat dia call sebab dia lagi lapar

Saya yang layankan ajer. Apa pun bole asal makanan.Dang!

pizza

 

pizza Seafood

Tu la tempat makan. Tu la tempat study.

Dah dah..Perut dah kenyang, pizza dah turun,

Time sambung study balik!!! 

 

 

I’m counting the days..

8 hari lagi nak exam😦

6 hari lagi orang dirindui pulang🙂

13 hari lagi majlis pertunangan kawan baik😉

 

3 thoughts on “Dondang lah sayang..Ayum ayum

  1. huahuahuaa..
    aku tau sapekah gerangan org or org-org itu…kuikuikui….sakan la jat melayan depa..huhu…best nye…tp syg aku xleh join ko…

    p/s: siot je counting the days kn…wat org2 sekeliling menggelabah….

  2. Zade..nanti aku post kat entri akan datang pasal orang2 tu..Hik hik

    Hawa..Gelabah aku kira yang mana satu ni??…Ahaks

Leave a Reply

