Posted in Monologue

Sausage McMuffin jam 7 pagi

Jam 7 sudah keluar dari rumah.. Malam tadi tido tak nyenyak sebab lapar. Tapi, dah makan dah..Hmm..Pagi ni semangat nak breakfast jugak. Kalau boleh nak makan nasi lemak makcik yang jual kat parking kereta ofis. Tapi, sebab terlalu awal, makcik tu pun tak mula berniaga lagi. Okay..Apakah makanan yang senang dan cepat yang boleh dimakan? (Tsskk..Nampak sangat macam kebulur kan? Haha)

Jawapannya ialah………

McDonald..

Sausage McMuffin dan juga Kopi Panas. Alhamdulillah……..Nikmat bangun pagi, boleh hirup udara segar dan sarapan pagi yang enak.

Selesa.

Sepanjang hari akan ke Cyber.

Oh Cyber yang panas..Sampai petang la kat sana. Buat keje.

 

Sepanjang minggu ini sangat la sibuk.

Yang penting, sesibuk mana pun, masih gembira..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s