Posted in Take A Break

Antara dua

jessica-alba1

 Jessica Alba

 

jun ji hyun

 Jun Ji Hyun

 

jessica-biel

Jessica Biel

 

jlo

J Lo

 

 

 

4 Wanita yang nama mereka mula dengan huruf J!!!

Tidak disangkal lagi

Kamu glamour

Kamu cantik

Kamu hot

Kamu  seksi

Kamu menawan

 

 

Yang paling penting..

 Kamu punya body yang bagus

Kamu punya body yang FIT

Ye..

Itu yang sebenarnya mahu saya tekankan di sini

(Fokus pada perut aaarr…bukan pada muka okay)

 

Saya cuba la ni

Tak dapat muka yang selawa kamu

Dapat perut sekempis kamu pun..

Orait ape…

 

 

2 thoughts on “Antara dua

  1. caiyo caiyo Ijat…
    rindu plak zaman2 kelapangan masa aku..yang membolehkan aku membuat sume itu, memanjakan diri…haih..

    ohh ye, nk wat stim rambut sendiri? aku ada stok lagi wei krim hair treatment tu…

Leave a Reply

