Posted in Bunch of friends

Hari Jadi di sambut meriah oleh muda-mudi

Psssttt : Kata ganti diri pertama pada entri ini ialah saya. Mahu kelihatan lebih sopan sedikit. Mungkin ada yang penat membaca. Ouh.. Terima aje la ye. (^_^”)

Ternyata saya agak sibuk dengan hal pelajaran dan juga hal kawan-kawan. (Hal kerja tak payah ceritalah kann…) sampai tak sempat nak update blog (alasan yang biasa…duhhh). Setiap hari macam rutin sahaja sebenarnya. Pergi keje. Balik keje. Macam tak ada benda menarik pun yang berlaku untuk diceritakan.

Dan sampai la Ahad baru-baru ini..

Sejurus selepas kelas, saya segera bergegas ke KLCC. Tujuan utama : menyambut ulang tahun Puan Faridah (Pensyarah kesayangan pelajar tingkat 14 di Uitm Shah Alam)di California Pizza Kitchen. Asma came out with the ideas. Di support oleh Puan dan teman-teman lain. Jadi, ajak mana yang sempat sebab agak last minute.

Dah lama sangat tak jumpe diorang. Aida, nak dekat setahun dah kot. Last jumpe Annual dinner tahun lepas dan Iliyas, walaupun dekat jarang juga bertemu. Ye..Masing-masing sibuk dengan kerja.

Menurut Puan Faridah, ini dah kira bagus sebab boleh kumpul sama-sama. Sepuluh orang kira banyak ker??? (Masih boleh kire dengan jari kan?) Bile dah kawin, mana la ada masa macam ni. Ye la..Ada komitmen lain..Faham-faham la..Hmmpphhh..(Ye la kot…Cuba memahami..)

Saya sedar ada yang kecil hati sebab kadang-kadang bile kumpul ramai-ramai, saya tak dapat join. Ada yang sms, dan saya tidak reply, sampai sanggup buang nombor telefon saya..(Hal ni betul-betul terjadi, sebab Iliyas-nama sebenar, tensi yang amat sangat. Dia sms, saya tidak reply. Agak-agakla..Jam 1 pagi dia sms, dan saya baca kemudian sambung tido. Bila keesokan harinya, saya lupa mahu balas..Sebenarnya banyak lagi sms yg dia hantar, tapi saya tak balas juga..Sorry..Selepas kejadian, setiap sms, saya cuba tidak buat lagi…)

***

Dan selepas ini, tak tahu bile lagi bertemu. Adakah pada hari ulang tahun Puan Faridah tahun depan??

Mungkin, pada hari perkahwinan Asma? Hawa? Atau kawan-kawan lain..

Apa-apa pun, Keep in Touch!!!!

 

:)

 

 

we

 

 

Friends

Puan Faridah, Selamat Ulang Tahun. Thank You for Everything.

Semoga sihat selalu dan doakan kami berjaya.

Amin.

Leave a Reply

