Posted in Happy Family

He’s the cute Toddler

Sabtu Ahad aku meluangkan masa bersama keluarga tersayang

Sabtu aku bawak kakak dengan ikram pergi  makan kat Waroeng Penyet, The Curve

Tapau Big Apple juga

Gerak ke Bentong, Pahang

Sampai rumah Along, aku layan Kamil

Tina main make up make up kat rumah sebelah

Owh..

Sejam setengah selepas itu Kamil moody

Masa untuk tidur

Kakak, Ikram dan Along borak borak

Aku dah tersandar sandar kat sofa

Mata macam tak boleh nak bukak lagi

Sebab cuaca yang panas?

Mungkin jugaaaa

Jadi, tido di depan tv

Mereka masih borak borak lagi

Aku terlelap

Bile terjaga..

Mereka masih borak borak lagi

‘Kakak, jom balik…………..’

Jadi, kami pun pulang ke Kelana Jaya

Singgah di Kopitiam

Kami borak borak lagi

Dan Ahad..

Keluar dengan Along

Along mahu cari dress untuk Flower Girl

Untuk Tina

Jadi, selesai shopping di Sogo

Pergi ke Plaza GM pula

Layan kan Kamil sekejap

Pegang pegang

Peluk peluk

Dukung ..Letak..

Dan dukung balik

Makan di The Mall

Sambil makan

Sambil tengok Kamil

Selesai semuanya

Aku pulang ke Kelana Jaya

Sampai di rumah, badan macam nak tanggal satu satu

Haha

Baru dua hari melayan that toddler

Penattttttttttttt ;p

3 thoughts on “He’s the cute Toddler

  1. nohertfilin : suka jadi baby yer…………hehe

    Hawa : 2 hari pun penat. aku xleh nak imagine ar if lama2 camner………

Leave a Reply

