Posted in Bunch of friends

Keep in Touch!!

Aku dah kene sound sebab lupa member

Dah banyak kali juga kawan lama merajuk dengan aku

Sebab..

Aku jarang call

Aku jarang juga sms

Aku jarang chit chat di YM

Aku tak wish hari-hari penting mereka

Aku tak update perkara besar yang berlaku dalam hidup mereka 

 

Aku nak diorang tahu

Aku bukan lupa mereka

Aku ingat

 

Aini, Zade, Bear, Ayu

Thanks sebab selalu je layan aku baik-baik.

Thanks sebab ingat kan aku supaya keep in touch.

Thanks sebab masih mahu jadi kawan aku sampai sekarang.

 

 Gambar kat bawah ni dah lama dah. Tahun 2002 tak silap. Happy betul semua orang…

bbq

gema-muzika

2 thoughts on “Keep in Touch!!

Leave a Reply

