Posted in Life Story

Ke sini-Ke sana-Ke mana?

Azam baru..

Semangat baru..

 

Objektif..

Impian..

Harapan..

Yang masih sama..

 

Resolusi 2008

Masih belum aku capai

 

Tak bermakna aku tak mahukannya

Tak bermakna aku putus asa

Tak bermakna aku menyerah kalah

Tak bermakna aku boleh melupakannya

 

2009

Aku datang

Seakan langkah pertama

Tanpa gentar

Kan ku hadapinya

Dengan tabah

Dengan berani

Dengan kuat sekali

 

Moga perjalananku

Dirahmati Allah

Diberkati Nya

Dipermudahkan jua

 

Amin..

Leave a Reply

