Posted in Health conscious

Bila Obama jadi Presiden..

Alamak! Pagi tadi aku dah makan nasi lemak dengan teh tarik. Kan semalam baru kecoh pasal kolestrol. Memang susah nak kawal la. Tengah hari tadi, aku ingatkan diri sendiri.

“Ijat..Rilek2…Makan benda yang kurang kolestrol..”

Lunch, aku g Old Town. Ha..Okayla, aku makan toast jer. Kurang kolestrol kan kan kan?

 

Hari ni…kecoh pasal Barack Obama menang sebagai Presiden. Gempak seh. Memang cipta rekod. Kat US, sampai suratkhabar kene reprint sebab habis. Aku baca online jer. Haha. Aku siap google pasal Obama. Siapa dia? Before ni keje apa? Belajar mana? Macam2 la..Waaaa….Overall, memang gempak.

Adakah beliau akan menjadi pemimpin yang bagus?

Aku tunggu!

One thought on “Bila Obama jadi Presiden..

Leave a Reply

