Posted in Bunch of friends

When will i start to gain momentum?

Aku penat. Kepala pun sakit. Pelik ar. Ni dah mula selsema, jadi nya tu tanda2 nak demam kan? Oh tidak. Bile malam je macam ni. Mungkinkah cuaca di luar sana mempengaruhi keadaan aku? Aku tak pasti.

Tengah hari sikit punya panas. Balik dari ofis, petang2, hujan lebat. Toksah cakap la. Jalan confirm2 la jem. Dah seminggu macam ni. Sejuk je perasaannya dan aku rasa lembap.

Tadi aku pegi One Utama. Dinner with a chinese guy. Let me call him as D. Aku tak ingat dia sekelas dengan aku bile. Tapi, dia classmate aku masa darjah 6Ungu. Wah. Borak macam2. Dari satu topik ke satu topik. Sambil borak, sambil makan. Lepas tu jalan2. He bought some stuff. Lepas tu aku balik lor..Dah malam. D, thanks belanja aku tadi. Next time, turn aku pulak.

Sampai rumah, aku boleh lak terlelap depan tV. Dan lagu ini mengejutkan aku🙂 Aku bangun, pegi setel2 semua..Ye..Ni dah setel2 semua, apa lagi..berblog la aku.

Google Yellowcard – only One..Dapat, pastu terus tengok kejap. Buat aku rasa jiwang walaupun lagu ni bukan lagu meleleh2. Haha. Boleh tido lepas ni. Nite

One thought on “When will i start to gain momentum?

Leave a Reply

