Posted in Take A Break

Baru aku tahu betapa seksanya..

Aku mati kutu. Bukan aku je. Seisi rumah ini dah tak boleh tahan dengan keadaan yang senyap sunyi sepi.

TV rumah rosak. Gelap gelita skrin. Memang tak boleh nak buat apa.

Tapi, lainla ada duit banyak. Rembat sebijik TV LCD plasma ke. Selamber. 

Uish..jenuh pulak la nak tunggu beli. Bile tah cukup duit. Dah nak raya ni, semua ada bajet masing2. Nak tong2 pun takkan cukup.

Time2 ni la dia nak rosak..

Jalan terbaik, anta repair kan?

 

Korang pernah rasa macam apa yang aku rasa tak? TV ada je depan mata tapi tak boleh tengok.

Geram tak tahu nak kata. Kadang2, ada jugak aku try on suis TV dengan harapan magic akan berlaku.

Tapi, harapan aku hancur sebab TV tak bagi respon kat aku.

Hampa tahu?

 

Aku bukan hantu TV tapi ada sesetengah rancangan kene tengok.

Aku nak dengar dan tengok berita. Aku tak suka baca online okay. Tapi, ni dah terpaksa, aku tengok2 jugak la. Update apa yang patut.

Lagi satu, masa berbuka, aku dan budak-budak rumah kene senyap2 je sebab nak dengar bunyi azan dari surau terdekat yang hanya kedengaran sayup-sayup.

Aku nak tengok citer indon petang2. Dah follow dari 1st episode ni. Geram.. Geram..

 

Nasib baikla ada internet. Tapi……….aku nak tengok TV!!!!

Aku dah nak muntah tengok laptop dari pagi. Balik rumah pun ngadap laptop lagi.

Tak tahan seh.

3 thoughts on “Baru aku tahu betapa seksanya..

Leave a Reply

