Posted in Working is my hobby

Permintaan saya.Cuti raya!

Hari ni dah 16 Ramadhan. Nak citer pasal raya ker? Aku takde feel sangat pun. 

Sebab….

Cuti raya paling penting buat masa sekarang.

Aku tak decide lagi nak cuti bile.

Boleh ker?

Aritu masa balik, mak tanya…”ija balik bile?..”..Aku jawabla “Hari Selasa.. Sehari before raya. Lepas tu, aku amik cuti Jumaat”.

Mula2 dah decide nak amik sehari je cuti. Macam ok la. Sebab 5 hari dok kat rumah. Kire lama dah tu. Lagipun, baru je keje kan.. Takkan nak cuti lama2.

Tapi..

Alih2 budak rumah semua cuti Isnin dengan Selasa. So, diorang balik hari Sabtu. Errgghh..Mati kutu la aku kalau aku balik Selasa petang tu.

Eeee..Ni aku terfikir dok sorang2..berbuka sorang2 kat umah. Uwaaaa

Ini lah masalah aku. Aku tak suka makan sorang2. Em. Mesti sedey kan?

Alaaa…ada ke sesape yang sudi nak teman berbuka sama2 dengan aku hari Sabtu, Ahad dengan Isnin??

Siap advertise lagi nih :p

4 thoughts on “Permintaan saya.Cuti raya!

  1. zamey : waaa..awal nye balik raya..best nye….

    elle & azy : eeee…salim buat apa…tapi nnt cuti, salim macam mana?? sapa nak bawak dia balik???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s