Posted in Monologue

Aku menyesal.

Aku tak bangun sahur pagi ni.

Sekarang, perut bunyi kuat sangat.

Aku hanya minum air kosong.

Walaupun sedar, aku malas nak bangun.

Di fikiran ketika jam 5 pagi tadi..”Alaaa..malam tadi kan aku dah makan banyak..tak payah la makan, mesti takkan lapar sangat”

Namun, sangkaan aku meleset sama sekali.

Pagi tadi, aku tengok koko krunch dengan jelingan mata saja.

Sekarang, menyesal pun tiada berguna.

 

Tindakan supaya perkara ini tidak berulang:

Esok pagi, aku akan bangun sahur dan makan koko krunch.

Kesan yang aku akan perolehi:

No more music dalam perut😉

2 thoughts on “Aku menyesal.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s