Posted in Happy Family

Berbuka di rumah.Yessss!!

Aku dirumah

Hajatku yang pertama untuk bersahur tercapai juga

Cucur udang dengan teh panas tak ada la

Tapi….Nasi putih panas, rendang hitam, sup ayam dan kopi kapal api mak sediakan untuk bersahur.

Alhamdulillah…🙂

 

Berbuka puasa di rumah hari ni..Asyiiikk

Macam2 mak masak. Aku tolong la jugaaaakk…

Kalau nak list..nanti aku pulak yang terliur..

 

Along: mesti masak macam2 kan?

Angah: makan apa la ye kat NZ?? Mana ada bazar Ramadhan kan?? 

Kakak: Beli apa hari ni?..Masak ker? Waahhh…Bagus2..

Tahun ini tak kan berkumpul bersahur dan berbuka bersama2 dengan semua adik beradik. Sorang kat sana.. Sorang kat sini…Erm….Selamat2…Ija nak pergi Bazar Ramadhan kat Manjung dengan abah.. Nak pesan apa2 ker?…Hehe

One thought on “Berbuka di rumah.Yessss!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s