Posted in Foodylicious, Happy Family

Susu Sejuk dan Koko Krunch.Nggak mau!!!

Lepas kerja, aku akan pulang ke Perak.

Hajat mahu berbuka di rumah, tapi, aku tahu memang tak sempat

Jadinya, berbuka di dalam perjalanan saja.

Esok, insyaallah boleh sahur di rumah.

 

Aku seronok sebab takkan makan koko krunch dengan susu sejuk.

Hehe..Okla tu dari minum air kosong aja kan??

Tapi, mana tahan kalau sebulan makan koko krunch??

 

Masa kat rumah, bersahur dengan abah dan adik2 mesti layaaaan.. (mak mesti x sahur..tgk kitorg aje kan???)

Cucur udang dengan teh panas………Bestnyer…

Tapi, kalau xde cucur udang yang mak goreng pun, aku x kisah..Janji bersahur kat rumah.

 

~along, angah dan kakak…Selamat bersahur dengan keluarga masing2…Ooopss…kakak wp dah berkeluarga, selamat berpuasa dengan teman2..hehe~

5 thoughts on “Susu Sejuk dan Koko Krunch.Nggak mau!!!

  1. Elle—> Okay..Nanti beli Corn Flakes pulak. Nak?

    Hawa—> Bukan x nak panaskan lauk…Takut nak panaskan… Banyak gangguan…gugugu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s