Posted in Bunch of friends

Tiada orang.Di rumah ini!

Jam di dinding: jarum panjang di 12, jarum pendek di 10.

Dingin malam ini. Angin sejuk benar2 aku rasa. Seharian mendung dan hujan.

Aku keseorangan. Tiada lagi bunyi yang keluar dari mulut homosapien yang lain. Hanya tinggal aku. Bunyi2 datang dari laptop ini.

Semua keluar meninggalkan aku. Semua punya agenda masing2 walau esok hari bekerja. Tak mengapa. Hanya sekali sekala. Apa salahnya.

Sudah. Ada perkara perlu aku laksanakan. Ye. Aku perlu beredar dari sini. Jumpa lagi bile aku punya masa dan kerajinan untuk menulis.

3 thoughts on “Tiada orang.Di rumah ini!

  1. ala, ciannya tinggal sorang
    tapi aku balik awal kan? kan kan?
    tapi aku trus tido..hahaha, ngantuk bangat smlm …
    pagi2 dikejutkan dgn cerita ko berdua duaan dgn cik Ti ..hihihi..seram sejuk gue..teringat kisah sama yg berlaku pada diriku…hihii

Leave a Reply

