Posted in Foodylicious

Sepinggan megi goreng asli cap indomee

‘Woih. dah pukul 11.20. cakap nak tido awal tadi’. Ingat senang ke nak tdo awal sebab dah biasa tdo lambat??? Jemm.. Ingat senang ke nak bangun awal sebab dah biasa bangun lambat? Lagi ar jem!!!

Mata aku yang sepet ni masih bulat. Bulat ke? Sukati aku la nak describe mata aku macam mana walaupun mata aku sepet sampai bile2. Mungkin dengan sepinggan megi goreng cap indomee yang aku makan tidak mampu membuatkan aku mengantuk. Sekadar mengisi perut yang berkeroncong sejak awal malam.

Sekarang, aku NAK TDO!!

Mungkin aku perlu baring, baca doa tdo (bukan dengar org bacakan doa tdo untuk aku) dan kemudian pejam mata rapat2, kosongkan fikiran sampai aku terlena hingga subuh hari di bawah kepompong biru yang ada muka flinstones. Kalau tak boleh tdo lagi macam mana? Aku akan bayangkan anak kambing biri2 yang melompat pagar dari satu hingga …… sampai aku tidak boleh kira. Maknanya aku mesti sudah lena dan tidak ingat berapa anak kambing yang telah aku kira. Merapu apa aku tulis ini. Aku kena tdo. Tanda2 awal yang aku harus tdo telah ditunjukkan oleh ke’merapu’an aku.

 

Semoga malam ini aku mimpi indah2.

Goodnite. Wish me luck untuk esok!

2 thoughts on “Sepinggan megi goreng asli cap indomee

Leave a Reply

