Posted in Monologue

Kisah Kasih Kamu (Part1)

Dengan perut yang terisi nasi goreng dan telur mata, aku mahu menulis. lunch hour la. bos kesah apa aku tulis blog. bos kesah ker?

dalam kepala otak ni terfikir tentang ‘citer berat’. walaupun ini bukan citer aku. tapi disebabkan aku berada hampir dengan kawasan ‘citer berat’ tersebut, aku tak tertahan2 untuk menulis pasal ‘citer berat’ ini.

‘citer berat’ ini ringan bebanannye untuk aku tapi berat untuk kawan aku. nama pun ‘citer berat’. aku macam x boleh nak tolong aje..ala ni bab2 perhubungan sesama manusia. lebih tepat lagi perhubungan antara lelaki dan juga perempuan yang belum mempunyai ikatan yang sah. yang belum bergelar sepasang kekasih dan mungkin suatu hari nnt atau tidak lama lagi akan bergelar sepasang kekasih. dan mungkin akan bergelar suami isteri dan akan mempunyai ramai anak.

 

Fuhh..berpeluh aku..

 

Okay..aku agak konfius untuk bermula dari mana..

 

Masih berfikir kata kata yang sesuai untuk dilemparkan di sini

 

Berfikir..

 

Berfikir…

 

Berfikir…

 

Dan nampaknye aku tidak mampu untuk meluahkan apa yang bermain2 di fikiran

SAH..kes ini agak berat. Hoho

Mungkin kekenyangan menjadi faktor penghalang

Chow dulu. Bile ada momentum untuk menulis pasal kisah kasih antara bakal kekasih ini, aku akan sambung…

Sori ar aku buat korang suspen je…Aku pun suspen sama ni

2 thoughts on “Kisah Kasih Kamu (Part1)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s