Posted in Take A Break

Buah hati.Pengarang jantung

weekend mmg xde langsung plan dalam kepala..apa nak buat sabtu ahad? jumaat malam dah blur2 tak tau nak buat apa..housemate aku semua xde..g wedding..balik kg la…FINE..aku ajak org lain dinner skali tapi mmg not my nite ar..ada yang kene berlatih netball..ada yang jual tshirt..ada yang penat baru balik keje..ada yang keje..nampak gayanye makan sorg la aku malam ni..dengan penuh macho aku pon layan ar charkuetiow kat kedai sorg2. hrmmm…(aku benci makan sorang2 okay!!..tapi nak wat caner kannnn..)

 

sabtu pagi..layan roti canai dengan nick. aku rasa ni last time makan dengan dia..pasni dia nak transfer g penang kan??…good luck dengan keje baru..!!

noon : aku g pyramid dengan elle + eve +adam (anak buah eve yg berumur 2thn)… ni 1st time jalan2 dengan budak kecik kat shopping complex…naaaahhhh…balik tu rasa macam nak koma je. haha. aku x dapat bayangkan kalau aku jadi mak nnt. agak horror. tapi, aku tgk eve maintain je kan?? asal aku x bley plak?

adam ni banyak ragam..karenah..perangai…lari sana..lari sini..tapi, aku tgk bile dia interesting ngn satu benda..dia ralit ..terus senyap. ni dari pemerhatian aku je la..xtau la betul ke x. Bile adam besar sket, aku ingat nak bawak dia main bowling. aritu dia macam happy je..Adam..cepat la besarrrr.!!..

 

 Adam.Hawa.Adam

 

aku x balik dengan diorg..sebab aku tunggu adik aku from kajang..ni nak jumpe aku ni adala… bagus punya adik!…aku pun lepak sorg2 kat luar starbucks..dari situ boleh nampak sunway lagoon… layan ar perasaan sorg2..tetibe ada couple-husband & wife tegur aku..disebabkan aku termangu2 keseorangan tanpa arah tujuan, boleh plak layan sembang ngn diorg..dari jordan rupanya..sembang sembang dan sembang lagik…

bile adik aku sampai…aku jalan2 jap ngn dia…then makan ar. standard kakak.. xkan biarkan adik dia berlapar..pastu aku soh dia anta aku balik. kaki ni dah sakit. agak2 la berjalan dari tgh hari kot……..

 

SUNday..aku bangun, sengal2 badan…ni ar penangan buah hati pengarang jantung eve.. disebabkan hari ahad…aku dok umah saja. rilek2..tdo2.makan2….Ahad sungguh!!..tetibe aku terpikir cane la nak jadik mak. jaga seorang budak kecik pun aku penat cam aper jer..jem..jem…tu baru takat jaga budak. belum lagi bab lain…aduhhh…ni malas nak cakap bab kawin mawin, ada anak ni…aku tewas..adei..adeii

3 thoughts on “Buah hati.Pengarang jantung

  1. aku pn same…ahad xlarat nk wat pape dh..huhu..but thanks to both of you…ijat n elle…nasib ade korg and d kiddie stroller…klu x aku pn xtau nk wat cmne dh..hoho…

  2. azy…ko agak la. ko dukung dia tak sampai 5 minit kottt… gagah ye. Next time xyah guna kiddie stroller.. ko dukung ajer dia. seip sket. haha ;P

Leave a Reply

