Posted in Working is my hobby

kerja.semangat!

semalam rasa macam nak menulis. tapi end up dengan tidur depan laptop. memang exhausted teramat sangat!

hari ni? rasa macam malas pulak. dalam kepala satu jer. memikirkan kerja di ofis yang perlu disiapkan secepat mungkin. eeeeee…kalau x siap macam mana? huhu. ada sesape nak tolong?? meja colleague lain dah kemas2..jeles saya!!. mine?? dari hujung sini, sampai hujung sana…penuh dgn kertas. bersepah. standard la kan? kata keje audit. (ada sesape yg x setuju ker?..hoho) mula2 keje, mata serabut gak tgk meja org lain. ‘apehal la meja diorg ni bersepah sangat?? boleh kootttt nak kemas jap b4 balik” 

minggu pertama…aku kemas la b4 balik. minggu kedua maintain lagi.. minggu ketiga sampai skang….kertas…fail2…penuh je atas meja..buruksss perangai

 

okay. mau titon. esok nak semangat gi kerja dan siapkan apa yang patut…

 

nite nite

3 thoughts on “kerja.semangat!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s