Posted in Working is my hobby

Masam Manis Manis Manis

Sama macam malam malam lain

Dinner

Borak borak dengan housemate

Mata curi2 tengok tv

Melayan laptop

Tengok website menarik

Baca blog orang

Baca online news

Layan lagu kat WMP

Mata curi2 tgk tv lagi

Waaa…citer favourite nih

Masam Masam Manis

Lawak2

Namun begitu

Aku tetap bosan

Macam xde arah tujuan

Selalu aku cari keje time2 ni

Sibuk tengok website tu

Sibuk tengok website ni

Sibuk tengok bakal office kat mana

Sibuk anta resume

Sibuk tengok job description

Tapi malam ni semua tu aku xbuat dah

Yesssss

I’m the lucky one 

Aku dah dapat kerja baru

ALHAMDULILLAH

Syukur

Dalam kepala fikir macam2 ni

Pulak….

Best ke environment office?

Bley ke aku handle task given?

Cepat tak aku blaja software baru tu?

Bley aku setel keja within masa yang sepatutnye?

Kawan2 baru best ke?

Flexible macam office skrg ke?

Ada byk lagi dalam kepala otak ni

Aku rasa aku keja dulu..

Semua soalan tu akan terjawab dengan sendirinya nanti

 

Anyway, thank u so much utk semua supporter aku…

Family, Housemate yg best, Teman2 – Cell, Eve, Zamey & Mr Smiley (yg siap berlakon jadi interviewer) dll

5 thoughts on “Masam Manis Manis Manis

  1. hehehe..congrats…ape lg…first gaji cm biase la…open table…kn dh masyuk skng…huhu…bkk posa nye open table..wah! terlebh sudah..gegege…

  2. ye2..plan sudah ada..nak open table dengan nick..just wait for the invitation ekh..ada tmpt menarik ker???

  3. waa…kwn2 gue sume dh berhijrah…doa tuk aku plak…aku menunggu result..huhu…

    tmpat best??herm…seafood kt port klang layan??

Leave a Reply

